Réinitialiser le mot de passe
Si vous avez oublié votre mot de passe, vous pouvez saisir votre nom d'utilisateur ou votre adresse e-mail ci-dessous. Un e-mail vous sera ensuite envoyé avec un lien pour choisir un nouveau mot de passe.
Annuler
Lien de réinitialisation envoyé
Si l'e-mail est enregistré sur notre site, vous recevrez un e-mail avec des instructions pour réinitialiser votre mot de passe. Lien de réinitialisation du mot de passe envoyé à:
Vérifiez votre email et saisissez le code de confirmation :
Vous ne trouvez pas le courrier ?
  • Renvoyer le lien de confirmation
  • Recommencer
Fermer
Si vous avez des questions, veuillez contacter le Service Client

SNAFU - Site Operation and What They Are Doing About It  

Patti_Kake 45F
604 messages
21/4/2018 4h34
SNAFU - Site Operation and What They Are Doing About It

.



Thank you for contacting us but we are unable to reproduce your problem on our end.

Please feel free to contact us if you are having any other problems.


.

Come and visit me on my Blog, "Patti's (Blog) Page"Patti_Kake


Leegs2012 51H
96137 messages
21/4/2018 10h36

Huh, Hopefully this problem will be resolved soon.


windsjohn 72H  
798 messages
22/4/2018 9h08

I called their phone line and got a nice young lady (probably from India or the Philipines) and she admitted they had problems and they hoped to have it cleared up in the next 24 to 48 hours. That was Friday. They gave me two extra weeks on my subscription for my trouble.


endurance42k 63H
17 messages
31/5/2018 12h27

must be the new GDRP European data Privacy law compliance
implementation.

sarcasm


Devenez un membre pour ajouter vos commentaires sur ce blog